Zadzwoń do nas +48509417097

zamknij (x)

DOSTAWA

Wszystkie opłacone zamówienia wyślemy do Państwa w ciągu 3-5 dni roboczych.

Wyjątkiem jest tydzień przed i po rozpoczęciu roku szkolnego. W tym czasie czas realizacji może się wydłużyć.

WYMIANA

Wszystkie elementy poza personalizowanymi możemy wymienić na inny rozmiar.

W celu wymiany prosimy o wysłanie do nas przesyłki na adres:

Baby's Comfort Paweł Szlachtowicz

Siekierka Stara 42c

27-312 Chotcza

tel. 509417097

Prosimy do paczki dołączyć Państwa dane, numer zamówienia oraz na jaki rozmiar wymienić dany element ( np. bluza sportowa na 7/8 ).

Wymiany realizujemy w 3-5 dni roboczych.

ZWROTY

Wszelkie zwroty przyjmujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Jedynym wyjątkiem są elementy personalizowane lub robione na wymiar, przy których nie obowiązuje zwrot ani wymiana.

W celu dokonania zwrotu prosimy o wysłanie do nas paczki ze zwracanymi ubraniami na adres:

Baby's Comfort Paweł Szlachtowicz

Siekierka Stara 42c

27-312 Chotcza

tel. 509417097

Prosimy do paczki dołączyć notatkę z dopiskiem zwrot,

zawierającą Państwa dane, numer zamówienia oraz paragon.

Zwroty realizujemy w 3-5 dni roboczych.

REKLAMACJE

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt emailowy na adres: babyscomfort@gmail.com
Wady należy zgłaszać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki lub od ich pojawienia się.
Nie należy korzystać z wadliwych ubrań.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14dni od zgłoszenia.

1. Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Za wady towaru Sprzedający ponosi wobec swoich Klientów odpowiedzialność na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

2. Zaleca się Klientom, aby w zgłoszeniu reklamacji podali następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), datę zakupu towaru, rodzaj towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedającemu dowód zakupu towaru.

3. W sytuacji gdy Klient wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć wadliwy towar do miejsca siedziby

4. Sprzedający rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany w sposób, na który wyraził zgodę zgłaszając reklamację.