Regulamin sklepu
1. Właścicielem sklepu jest:
Baby's Comfort
Paweł Szlachtowicz
Siekierka Stara 42c
27-312 Chotcza
NIP 7393352253
VAT PL7393352253
2. Konto do opłacania zamówień:
Baby's Comfort
64 1050 1025 1000 0091 4274 8293
prosimy w tytule o wpisanie numeru zamówienia oraz danych dziecka.
3. Ceny towarów
Wszystkie ceny towarów w sklepie internetowym bluzyszkolne.plsą cenami całkowitymi.
Wyrażone są w złotych polskich ( PLN ) i zawierają 23% podatku VAT
Wysyłka odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.
Koszt wysyłki to 16,99zł
4. Zamówienia
Zamówienia można składać codziennie, 24 godziny na dobę.
Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i święta realizowane będą następnego dnia roboczego. Kupujący jest zobowiązany do podania numeru telefonu oraz adresu e-mail, na który otrzyma potwierdzenie złożonego zamówienia.
Kupujący jest zobowiązany do opłacenia zamówienia zaraz po jego złożeniu. Zamówienia nieopłacone nie będą realizowane.
Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail z informacją, że zostało przyjęte do realizacji.
5. Czas realizacji
Czas realizacji to 3-5 dni od opłacenia zamówienia.
6. Prawo do odstąpienia od umowy:
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem punktu 7 regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni
od dnia w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę lub kosztów operatora płatności wyszczególnionych w koszyku podczas realizacji zamówienia), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
7. WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 6 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest personalizowany towar ( m.in z imieniem, nazwiskiem, ksywką ) według specyfikacji Kupującego.
8. Zwroty i wymiany są akceptowane w terminie do 2 tygodni od otrzymania paczki.
1. Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Za wady towaru Sprzedający ponosi wobec swoich Klientów odpowiedzialność na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
2. Zaleca się Klientom, aby w zgłoszeniu reklamacji podali następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), datę zakupu towaru, rodzaj towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedającemu dowód zakupu towaru.
3. W sytuacji gdy Klient wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć wadliwy towar do miejsca siedziby
4. Sprzedający rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany w sposób, na który wyraził zgodę zgłaszając reklamację.